Skip to main content
Informacija o mjerama koje Banka primjenjuje u vanrednim oklonostima - poplave 2024

Važna obavijest za klijente

Cijenjeni klijenti,

Najavljene aktivnosti na unapređenju procesa i sistema su uspješno okončane i trenutno su u fazi stabilizacije. Stoga je povremena nedostupnost Raiffeisen Mobilnog Bankarstva moguća te Vas molimo za razumijevanje uslijed privremenih prekida.

Hvala.



Dragi klijenti,

Još jednom Vas ljubazno podsjećamo da Raiffeisen banka radi na unapređenju procesa i uvođenju novih tehnologija kako bi svojim klijentima pružila što bolju uslugu.U skladu s tim, u periodu od 15.11.2024., 23:55 sati do 16.11.2024. 03:00 sati (ujutro) doći će do prekida rada servisa u nastavku:

• Kartice Raiffeisen banke za podizanje gotovine na bankomatima, kao i za plaćanje roba i usluga putem POS terminala u zemlji i inostranstvu.

Također, u periodu od 15.11.2024. 23:55 sati do 18.11.2024. 08:00 sati doći će do prekida rada Raiffeisen digitalnih servisa: Internet bankarstvo za pravna i fizička lica, Raiffeisen Mobilno Bankarstvo, ATM Cash In za pravna i fizička lica, kao i internih transakcija u Digitalnim poslovnicama.

Stoga Vas ljubazno podsjećamo da ukoliko planirate plaćanja u navedenom periodu da pravovremeno podignite dovoljan iznos gotovine sa svog računa, posebno ako u to vrijeme namjeravate putovati u inostranstvo.Sve aktualne informacije vezane uz planirani prekid pružanja usluga bit će dostupne na ovoj stranici koju možete pratiti kako bi bili pravovremeno informirani.U slučaju da su Vam potrebne dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte na telefon +387 33 75 50 10 ili putem drugih kanala komunikacije koje Vam banka nudi.

Unaprijed se izvinjavamo zbog eventualnih neugodnosti te Vas molimo za razumijevanje i strpljenje.

Hvala.

 

17 novembar 2024 11:50

Podsjećamo Vas da Raiffeisen banka radi na unapređenju procesa i uvođenju novih tehnologija kako bi svojim klijentima pružila što bolju uslugu. U skladu s tim, u periodu od 15.11.2024. 23.55 sati do 16.11.2024. 03:00 sati (ujutro) doći će do prekida rada servisa u nastavku: 

• Kartice Raiffeisen banke za podizanje gotovine na bankomatima, kao i za plaćanje roba i usluga putem POS terminala u zemlji i inostranstvu.

Također, u periodu od 15.11.2024. 23.55 sati do 18.11.2024. 08:00 sati doći će do pekida rada Raiffeisen digitalnih servisa:

  • Internet bankarstvo za pravna i fizička lica, 
  • Raiffeisen Mobilno Bankarstvo,  
  • ATM Cash In za pravna i fizička lica, kao i
  • internih transakcija u Digitalnim poslovnicama.

Stoga Vas ljubazno podsjećamo da ukoliko planirate plaćanja u navedenom periodu da pravovremeno podignite dovoljan iznos gotovine sa svog računa, posebno ako u to vrijeme namjeravate putovati u inostranstvo.

Sve aktualne informacije vezane uz planirani prekid pružanja usluga bit će dostupne na ovoj stranici koju možete pratiti kako bi bili pravovremeno informirani.U slučaju da su Vam potrebne dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte na telefon +387 33 75 50 10 ili putem drugih kanala komunikacije koje Vam banka nudi.Unaprijed se izvinjavamo zbog eventualnih neugodnosti te Vas molimo za razumijevanje i strpljenje.

Hvala.

 

11 novembar 2024 11:17

Obavještavamo Vas da Raiffeisen banka radi na unapređenju procesa i uvođenju novih tehnologija kako bi svojim klijentima pružila što bolju uslugu. 

U skladu s tim, u periodu od 15.11.2024. od 23.55 sati do 16.11.2024. do 03:00 (ujutro) doći će do prekida rada servisa u nastavku: 

  • Kartice Raiffeisen banke za podizanje gotovine na bankomatima, kao i za plaćanje roba i usluga putem POS terminala u zemlji i inostranstvu.

Također, u periodu od 15.11.2024. od 23.55 sati do 18.11.2024. do 08:00 sati doći će do prekida rada Raiffeisen digitalnih servisa:

  • Internet bankarstvo za pravna i fizička lica, 
  • Raiffeisen Mobilno Bankarstvo,  
  • ATM Cash In za pravna i fizička lica, kao i 
  • internih transakcija u Digitalnim poslovnicama.

 

Molimo klijente koji planiraju plaćanja u navedenom periodu da pravovremeno podignu dovoljan iznos gotovine sa svog računa, posebno ako u to vrijeme namjeravate putovati u inostranstvo.

Sve aktualne informacije vezane uz planirani prekid pružanja usluga bit će dostupne na ovoj stranici koju klijenti mogu pratiti kako bi bili pravovremeno informirani.U slučaju da su Vam potrebne dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte na telefon +387 33 75 50 10 ili putem drugih kanala komunikacije koje Vam banka nudi.Unaprijed se izvinjavamo zbog eventualnih neugodnosti te Vas molimo za razumijevanje i strpljenje. 


Hvala.

 

04. novembar 2024 10:24