Obavijest o prekidu rada POS terminala povezanih na telefonsku liniju
Obavještavamo naše cijenjene klijente, koji imaju instalirane POS terminale na Dial UP konekciji (telefonska linija), da će do kraja
2024. godine doći do obustave rada POS terminala povezanih na telefonsku liniju. U skladu sa tim potrebno je izvršiti zamjenu terminala iz DIAL UP u INT IP konekciju, kako ne bi došlo do obustave rada na njihovim prodajnim lokacijama.
Kako bi izvršili zamjenu POS terminala, kijenti trebaju obezbijediti potrebne tehničke uslove za zamjenu terminala, kako bi u narednom periodu Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina (dalje u tekstu: Banka) izvršila zamjenu svojih POS terminala, putem svog vendora Payten doo Sarajevo (dalje u tekstu: Payten), koji će posjetiti prodajne lokacije klijenata, na kojima se nalaze instalirani terminali u vlasništvu Banke. Molimo naše cijenjene klijente da tehničarima Paytena ovim povodom omoguće pristup POS terminalima u vlasništvu Banke.
Ukoliko se ne izvrši zamjena POS terminala do kraja 2024. godine, doći će do obustave rada kartičnog poslovanja putem POS terminala u vlasništvu Raiffeisen banke, te će u skladu sa tim Raiffeisen banka biti prinuđena raskinuti poslovnu saradnju u
segmentu POS biznisa.
Potrebne tehničke specifikacije za zamjenu terminala možete pogledati ispod.
Za eventualna pitanja po naprijed navedenom možete nas kontaktirati putem maila:
pos.epay-podrskaprodaji@raiffeisengroup.ba ili putem telefona 033/287-671.
Zahvaljujemo na razumjevanju i saradnji.