
Obavijest o poslovnici koja će raditi prema novom konceptu poslovanja od 30.06.2025. godine
Obavještavamo cijenjene klijente da, prateći trendove digitalizacije na bankarskom tržištu, Raiffeisen banka nastavlja transformaciju svoje poslovne mreže. Kao rezultat toga filijala Livno će od 30.06.2025. godine preći na potpuno novi koncept poslovanja.
Poslovnica u kojoj će uplate, isplate i ostali blagajnički poslovi na šalteru biti mogući svaki radni dan do 12:00 sati
Filijala Livno, Trg Kralja Tomislava bb
Klijentima će i dalje na raspolaganju biti 24/7 zona za digitalne usluge na istoj adresi.
U okviru pomenute poslovnice dostupni su BankomatiQ, multifunkcionalni bankomati na kojima je moguće koristiti sljedeće usluge:
• UPLATE I ISPLATE SA SVIH RAČUNA
• PLAĆANJE RAČUNA uz niže naknade do 80% u odnosu na transakcije obavljene na šalteru banke
• PRENOS NA VLASTITE RAČUNE kao i na račune po kojima je korisnik ovlašten u banci
• PREGLED STANJA RAČUNA otvorenih u banci (tekući račun, štednja, kredit)
• MINI IZVOD prikaz posljednjih deset promjena po računu
• PROMJENA PIN BROJA u samo četiri koraka bez dodatnih troškova
• UPLATA / POLOG PAZARA ZA PRAVNA LICA - bez naknade
• USLUGA ISPLATE SA RAČUNA PRAVNIH LICA – bez naknade
Na ovim uređajima sve transakcije je moguće obavljati 24 sata, 7 dana u sedmici.
Podsjećamo da su klijentima na raspolaganju digitalni servisi za fizička i pravna lica koji omogućavaju poslovanje s Bankom bez dolaska u poslovnicu, kada klijent želi:
• Raiffeisen Internet bankarstvo za fizička lica
• Raiffeisen Mobilno Bankarstvo
• Raiffeisen Internet bankarstvo za pravna lica
Ukoliko ipak više preferirate komunikaciju s uposlenicima Raiffeisen banke uživo, možete kontaktirati filijalu Livno, gdje ćete dobiti sve potrebne informacije i instrukcije.
Za više informacija možete pozvati i naš Kontakt centar na broj: 033 755 010 ili 081 92 92 92, ili nas kontaktirati putem e-maila: info.rbbh@raiffeisengroup.ba.
Srdačan pozdrav,
Vaša Raiffeisen banka