
Obavijest o pripajanju agencije Orašje filijali Brčko i prelasku na novi koncept poslovanja agencije Orašje
Obavještavamo cijenjene klijente, da prateći savremene trendove digitalizacije na bankarskom tržištu, Raiffeisen banka nastavlja transformaciju svoje poslovne mreže. Kao rezultat toga agencija Orašje će od 05.05.2025. godine biti pripojena filijali Brčko (Reisa Džemaludina Čauševića br. 10) i preći na potpuno novi koncept poslovanja.
Klijentima će i dalje na raspolaganju biti 24/7 zona za digitalne usluge na istoj adresi, dok će kontakt sa radnicima banke biti moguć putem nove funkcionalnosti unutar aplikacije Raiffeisen Mobilno Bankarstvo – RAIA virtualni asistent – Moj Bankar.
Našu novu remote uslugu Moj bankar u aplikaciji Raiffeisen Mobilno Bankarstvo karakterišu sljedeće pogodnosti:
- Dostupnost radnika banke svakim radnim danom od 08:00 do 16:00 h
- Realizacija aktivnosti bez čekanja u redu
- Registracija usluge - sigurno, brzo, jednostavno i bez naknade
Šta nudi nova remote funkcionalnost Moj Bankar u okviru Raiffeisen Mobilne Aplikacije?
- Konsultacije i komunikaciju sa radnikom banke putem tekstualnih poruka ili video/ audio poziva u slučaju potrebe
- Dijeljenje ekrana sa radnikom banke
- Asistenciju radnika banke prilikom online apliciranja za otvaranje tekućeg ili štednog računa, kredit, kreditnu karticu, prekoračenje po računu
- Asistenciju radnika banke kod uplate u investicijske fondove
- Asistenciju radnika banke za plaćanje i transfer novca
Za korištenje nove usluge/ funkcionalnosti unutar aplikacije Raiffeisen Mobilnog Bankarstva potrebno je:
- da koristite aplikaciju Raiffeisen Mobilnog Bankarstva i
- da se registrujte za novu funkcionalnost Moj bankar klikom na link.
Pored navedenih unapređenja u načinu komunikacije, klijentima će i dalje na raspolaganju biti 24/7 zona za digitalne usluge sa BankomatiQ multifunkcionalnim bankomatima, na kojima je moguće koristiti sljedeće usluge:
- UPLATE I ISPLATE SA SVIH RAČUNA
- PLAĆANJE RAČUNA uz niže naknade do 80% u odnosu na transakcije obavljene na šalteru banke
- PRENOS NA VLASTITE RAČUNE kao i na račune po kojima je korisnik ovlašten u banci
- PREGLED STANJA RAČUNA otvorenih u banci (tekući račun, štednja, kredit)
- MINI IZVOD prikaz posljednjih deset promjena po računu
- PROMJENA PIN BROJA u samo četiri koraka bez dodatnih troškova
- UPLATA / POLOG PAZARA ZA PRAVNA LICA - bez naknade
- USLUGA ISPLATE SA RAČUNA PRAVNIH LICA – bez naknade
Na ovim uređajima sve transakcije je moguće obavljati 24 sata, 7 dana u sedmici.
Također, podsjećamo da su klijentima na raspolaganju i digitalni servisi za fizička i pravna lica, koji omogućavaju poslovanje s Bankom bez dolaska u poslovnicu i kada klijentu to najviše odgovara:
- Raiffeisen Internet bankarstvo za fizička lica
- Raiffeisen Mobilno Bankarstvo
- Raiffeisen Internet bankarstvo za pravna lica
Klijenti, koji ipak više preferiraju komunikaciju sa radnicima Raiffeisen banke uživo, mogu kontaktirati filijalu Brčko na sljedeće brojeve telefona:
- Usluge za fizička lica 049/232-601; 049/232-603; 049/232-605
- Usluge za pravna lica 049/232-610;049/232-615
gdje će dobiti sve potrebne informacije i instrukcije, obzirom da će agencija Orašje od 05.05.2025. biti pripojena filijali Brčko.
Za više informacija možete pozvati i naš Kontakt centar na broj: 033 755 010 ili 081 92 92 92, ili nas kontaktirati putem e-maila: info.rbbh@raiffeisengroup.ba.