Pohvale/Prijedlozi Pritužbe/Primjedbe
Vaše zadovoljstvo našim uslugama cilj je kojem smo posvećeni u svakom aspektu našeg poslovanja.
Ukoliko nam želite uputiti prijedloge, pohvale i pritužbe, to možete učiniti na nekoliko načina:
Pozivom na broj Raiffeisen direkt info: 081 92 92 92
Popunjavanjem obrasca „ Prijedlozi, pohvale, pritužbe” “ koji možete zatražiti od našeg zaposlenika u poslovnici i ubaciti ga u kutiju namijenjenu za to koja se nalazi u svakoj našoj poslovnici.
Slanjem pisma na Raiffeisen BANK dd Bosna i Hercegovina, na adresu Zmaja od Bosne bb, 71000 Sarajevo, sa naznakom “Grupa za rješavanje pritužbi klijenata.”
Popunjavanjem online obrasca „Prijedlozi, pohvale, pritužbe” na linku:
Povjerilac/Banka je dužan/a dostaviti odgovor klijentu u roku od 30 dana (za Federaciju BiH i Brčko distrikt BiH) i 15 dana (za Republiku Srpsku) od dana podnošenja pismenog prigovora, na način kojim se potvrđuje njegov prijem.