Skip to main content
transakcijski racun corporate

Transakcijski račun

Aplicirajte online za transakcijski račun

Zašto Raiffeisen?

Postoji mnogo razloga zašto je Raiffeisen banka pravi partner prilikom odabira Paketa usluga. Ovo su glavne prednosti:

U sigurnim ste rukama

Raiffeisen banka je članica RBI grupacije – etablirane i višestruko nagrađivane bankarske grupacije u Srednjoj i Istočnoj Evropi.

Iskoristite fleksibilne uslove prilikom odabira Paketa usluga

Skupljate bodove i ostvarite Paket usluga uz nižu naknadu ili bez naknade.

Mi smo Banka koju klijenti najviše preporučuju

S ponosom ističemo da smo Banka s najvećim brojem preporuka od strane klijenata u zemlji.

Prednosti transakcijskog računa u Raiffeisen banci

Efikasno upravljanje likvidnošću Širok spektar naših proizvoda koji će odgovoriti svakoj Vašoj potrebi
Brzo i kvalitetno izvještavanje Dostupnost različitih formata izvještaja o stanju i prometu na računu
Online usluge Jednostavno Internet bankarstvo

Otvaranjem transakcijskog računa u Raiffeisen banci možete obavljati gotovinski i bezgotovinski platni promet, te koristiti niz dodatnih usluga Banke kako biste svoje finansijsko poslovanje obavljali bez vremenskih i prostornih ograničenja - brzo, jednostavno i sigurno.

Klijenti mogu prema svojim potrebama, a u skladu sa važećim propisima, otvoriti u Banci:

  • Transakcijski račun u KM za redovno poslovanje,
  • Račun organizacionog dijela,
  • Račun posebne namjene,
  • Račun za prikupljanje javnih prihoda,
  • Devizni račun i
  • Nerezidentni račun.

 

Sljedeći pripremljeni dokumenti su obavezni za otvaranje računa:

Sljedeći pripremljeni dokumenti su obavezni za otvaranje računa.

Dokumenti koje dostavlja klijent:  

1. Prvo Rješenje o upisu u registar nadležnog organa, ukoliko je Rješenje o upisu u registar nadležnog organa starije od 6 sedmica, dostavlja se i Aktuelni izvod iz Registra u kojem je izvršen upis, ne stariji od 6 sedmica, 
2. Statut ili pravila poslovanja poslovnog subjekta ili Akt nadležnog organa poslovnog subjekta o osnivanju - samo za područje FBiH,
3. Statut ili pravila poslovanja poslovnog subjekta i Akt nadležnog organa poslovnog subjekta o osnivanju - samo za područje RS,
4. Obavještenje o razvrstavanju subjekta prema djelatnostima,
5. Uvjerenje/Potvrda o poreznoj registraciji,
6. Uvjerenje o registraciji/upisu u Jedinstveni registar obveznika indirektnih poreza – PDV broj ili Izjava ovlaštenog lica da nije obveznik po osnovu poreza na dodatnu vrijednost (PDV) kod Uprave za indirektno oporezivanje,
7. Identifikacioni dokument [IDDEEA BIH (stari naziva CIPS), ličnu kartu ili pasoš] svih zakonitih zastupnika firme, osoba ovlaštenih za potpisivanje naloga radi raspolaganja sredstvima sa računa i za svako fizičko lice koje direktno ili indirektno posjeduje 25% i više udjela u vlasničkoj strukturi i CIPS (za državljane BiH), 
8. Posljednji Finansijski izvještaji,
9. Na uvid Dozvola za rad – kod pravnih lica koja za obavljanje djelatnosti trebaju dozvolu za rad (samo kod otvaranja racuna za poslovne subjekte iz RS-a).

 

Dokumenti od banke - klikom preuzmite PDF:

1. Zahtjev za otvaranje računa
2. Izjava stvarnog vlasnika
3. Saglasnost za procjenu kreditne sposobnosti FBiH
4. Saglasnost za procjenu kreditne sposobnosti RS
5. Karton deponovanih potpisa
6. KYC obrazac

Sljedeći pripremljeni dokumenti su obavezni za otvaranje računa

Dokumenti koje dostavlja klijent:

1. Zahtjev za otvaranje nerezidentnog računa na zvaničnom memorandumu klijenta (dvojezično),
2. Izvod iz registra u kome je nerezident-pravno lice upisan u zemlji u kojoj ima registrovano sjedište ili ako je osnovan u zemlji u kojoj se ne vrši upis u takav registar drugi validni dokument o osnivanju,
3. Dokumente o svim pravnim licima koji direktno ili indirektno posjeduju 25% i više udjela u vlasničkoj strukturi,
4. Izvod iz zakona, odnosno drugog propisa, ako se nerezidentni račun otvara po tom osnovu,
5. Identifikacioni dokument (pasoš) svih zakonitih zastupnika firme, osoba ovlaštenih za potpisivanje naloga radi raspolaganja sredstvima sa računa i za svako fizičko lice koje direktno ili indirektno posjeduje 25% i više udjela u vlasničkoj strukturi, 
6. Uvjerenje/Potvrda o registraciji/evidentiranju kod nadležne porezne uprave (jedinstveni identifikacioni broj – JIB),
7. Osnivački akt,
8. Posljednji godišnji finansijski izvještaj i izvještaj nezavisnog revizora o poslovanju nerezidenta u matičnoj zemlji ili u zemlji u kojoj obavlja registrovanu djelatnost, odnosno dokument o izmirenim poreskim obavezama. Pored dokumenata iz prethodnih stavova, Banka može tokom trajanja ugovornog odnosa ili prije otvaranja računa, a u cilju otklanjanja ili umanjenja rizika poslovanja sa klijentom, od klijenta zatražiti dostavljanje  dodatne dokumentacije.

Napomena: U slučaju da je klijent dostavio zahtjev za otvaranje nerezidentnog računa za implementaciju projekata (EU, WB, USAID, itd.), pored naprijed navedene dokumentacije klijent je obavezan da dostavi i kopiju ugovora potpisanog između navedene firme i sponzora (EU, WB, USAID, itd.)

 

Dokumenti od banke - klikom preuzmite PDF

1. Izjava stvarni vlasnik – BH 
2. Izjava stvarni vlasnik – ENG 
3. Izjava da nema računa pod blokadom  
4. Karton deponovanih potpisa 
5. KYC Upitnik – BH
6. KYC Upitnik – ENG

Sljedeći pripremljeni dokumenti su obavezni za otvaranje računa

Dokumenti koje dostavlja klijent:

1. Zahtjev za otvaranje računa koji klijent dostavlja na zvaničnom memorandumu pravnog lica (dvojezično),
2. Izvod iz Registra kod nadležnog ministarstva u Bosni i Hercegovini, ne stariji od šest sedmica. Ukoliko klijent dostavi registraciju stariju od šest sedmica, zahtijeva se dostava potvrde statusa kojom se dokazuje da nije bilo statusnih promjena klijenta u Registru, 
3. Ukoliko račun otvara poslovna jedinica - podružnica stranog pravnog lica za obavljanje djelatnosti u BiH, neophodna je i dostava izvoda iz nadležnog registra zemlje iz koje potiče matično strano pravno lice, 
4. Obavještenje o razvrstavanju subjekta prema djelatnostima,
5. Uvjerenje/Potvrda o registraciji/evidentiranju kod nadležne porezne uprave - JIB
6. Identifikacioni dokument (pasoš) svih zakonitih zastupnika firme, osoba ovlaštenih za potpisivanje naloga radi raspolaganja sredstvima sa računa i za svako fizičko lice koje direktno ili indirektno posjeduje 25% i više udjela u vlasničkoj strukturi,
7. Posljednji godišnji finansijski izvještaj i izvještaj nezavisnog revizora o poslovanju nerezidenta u matičnoj zemlji ili u zemlji u kojoj obavlja registrovanu djelatnost, odnosno dokument o izmirenim poreskim obavezama. U slučaju predstavništava, koja ne posjeduju svoje finansijske izvještaje, potrebno je dostaviti finansijske izvještaje odnosnog Head Office. Pored dokumenata iz prethodnih stavova, Banka može tokom trajanja ugovornog odnosa ili prije otvaranja računa, a u cilju otklanjanja ili umanjenja rizika poslovanja sa klijentom, od klijenta zatražiti dostavljanje  dodatne dokumentacije.

 

Dokumenti od banke - klikom preuzmite PDF

1. Izjava stvarni vlasnik – BH 
2. Izjava stvarni vlasnik – ENG 
3. Izjava da nema računa pod blokadom  
4. Karton deponovanih potpisa 
5. KYC Upitnik – BH
6. KYC Upitnik – ENG

Sljedeći pripremljeni dokumenti su obavezni za otvaranje računa

Dokumenti koje dostavlja klijent:

1. Zahtjev za otvaranje nerezidentnog računa na službenom memorandumu, potpisan od strane ambasadora/ otpravnika poslova, ovjeren pečatom ambasade (dvojezično),
2. Izvod iz registra koji se vodi kod nadležnog organa u Bosni i Hercegovini, ne stariji od šest sedmica,
3. Uvjerenje/Potvrda o registraciji/evidentiranju kod nadležne porezne uprave – JIB
4. Identifikacioni dokument (pasoš) sa slikom za lica ovlaštena za zastupanje i lica koja će biti ovlaštena za raspolaganje sredstvima na računu.

Pored dokumenata iz prethodnih stavova, Banka može tokom trajanja ugovornog odnosa ili prije otvaranja računa, a u cilju otklanjanja ili umanjenja rizika poslovanja sa klijentom, od klijenta zatražiti dostavljanje  dodatne dokumentacije.

 

Dokumenti od banke - klikom preuzmite PDF

1. Izjava da nema računa pod blokadom  
2. Karton deponovanih potpisa 

Sljedeći pripremljeni dokumenti su obavezni za otvaranje računa

Dokumenti koje dostavlja klijent:

1. Zahtjev za otvaranje nerezidentnog računa u kojem je naveden i naziv misije i naziv međunarodnog akta na osnovu kojeg djeluje (dvojezično),
2. Potvrda o akreditaciji međunarodne misije pri nadležnom organu u Bosni i Hercegovini, ne starija od šest sedmica,
3. Uvjerenje/Potvrda o registraciji/evidentiranju kod nadležne porezne uprave - JIB,
4. Identifikacioni dokument (pasoš) sa slikom za lica ovlaštena za zastupanje i lica koja će biti ovlaštena za raspolaganje sredstvima na računu.

Pored dokumenata iz prethodnih stavova, Banka može tokom trajanja ugovornog odnosa ili prije otvaranja računa, a u cilju otklanjanja ili umanjenja rizika poslovanja sa klijentom, od klijenta zatražiti dostavljanje  dodatne dokumentacije.

 

Dokumenti od banke - klikom preuzmite PDF

1. Izjava da nema računa pod blokadom  
2. Karton deponovanih potpisa