Skip to main content

Pitanja i odgovori - Kartično plaćanje: Sigurnost kartičnog plaćanja

Kako biste minimizirali mogućnost prevare prilikom kartičnog plaćanja na internetu molimo Vas da obratite pažnju na sljedeće preporuke:

Zaštitite vlastite podatke
 
Prilikom plaćanja karticom na internetu ili na bilo koji drugi način ne dostavljajte lice i naličje kartice (lica i naličja), PIN ili bilo koji podatak s kartice poput broja kartice, datuma važenja kartice, kontrolnoga broja. Razlog takvih upita može biti pokušaj zloupotrebe kartica.Ne otkrivajte trećim licima informacije o ličnim podacima (broj LK, broj pasoša, JMBG i sl.) kako ne biste postali žrtva prevare na internetu.
 
Phishing 
 
Phishing podrazumijeva neovlaštene e-mail poruke ili novi prozor web preglednika čija je svrha da se dođe do informacija o ličnim podacima klijenata (broj LK, broj pasoša, JMBG i sl.), te do podataka o karticama (broj kartice, datum važenja kartice, kontrolnoga broja).
 
Vhishing 
 
Vhishing je noviji oblik phishinga koji podrazumijeva neovlašteno prikupljanje podataka o klijentima i karticama na osnovu telefonskog poziva.
 
Email poruke i telefonski pozivi 
 
Ne odgovarajte na elektronske poruke ili telefonske pozive u kojima se od Vas zahtijevaju lični podaci ili podaci o karticama.Banka od Vas nikada neće telefonskim putem tražiti da komunicirate puni broj kartice, PIN tajni broj, datum isteka kartice ili kontrolni broj s poleđine kartice.Ne otvarajte linkove ili priloge (attachmente) i ne odgovarajte na e-mailove sumnjivog sadržaja.
 
Bilo koju sumnjivu transakciju prijavite pozivom na telefon broj 081 92 92 92 dostupan 24/7.
 
Sigurnost
 
  • Raiffeisen banka konstantno radi na monitoringu vlastitih kartičnih transakcija
  • Sve Raiffeisen kartice se izdaju sa intergisanim chipom
  • Svi Raiffeisen POS terminali i bankomati prihvataju chip tehnologiju
  • Sigurnosni sistem Banke je na najvišem nivou, ali svaki klijent je dužan da drži u tajnosti podatke sa kartice, PIN broj, sigurnosni kod, šifre za e-usluge Banke i sl.